ثبتنام انتقال و میهمانی دانشجویان از فردا آغاز می شود
سازمان امور دانشجویان:
🔸ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان از فردا آغاز میشود.
🔸دانشجویان میتوانند از فردا پنجم فروردین تا ۳۱ اردیبهشت برای ثبت درخواست به سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir مراجعه کنند.
🔸بر این اساس، مهلت اظهارنظر دانشگاهها برای درخواستهای انتقال و میهمانی دانشجویان به عنوان مبدا از اول خرداد تا ۱۵ تیر و اظهارنظر دانشگاهها به عنوان مقصد از ۱۶ تیر تا ۳۱ مرداد خواهد بود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.