امتیاز فوقالعاده خاص کارکنان دولت به ۲۵ هزار افزایش خواهد یافت
♦️رفیعزاده، معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اعلام کرد دولت در حال نهاییسازی طرحی است که بر اساس آن امتیاز «فوقالعاده خاص» کارکنان دولت از ۴۴۰۰ به ۲۵ هزار افزایش خواهد یافت.
🔹بر اساس این طرح، میزان پرداختی به کارکنان بر مبنای عملکرد آنان تعیین میشود و دریافتی افراد یکسان نخواهد بود.
🔹هدف از اجرای این طرح، جبران بخشی از فاصله ایجادشده در نظام پرداختها پس از افزایش قابلتوجه حقوق اعضای هیئت علمی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۴ است؛ افزایشی که منجر به رشد حدود ۶۰ تا ۷۵ درصدی احکام آنان شد.
🔹با اجرای این بخش از فوقالعاده خاص، انتظار میرود بخشی از نابرابری ایجادشده در حقوق سایر کارکنان دولت جبران شده و تعادل بیشتری در نظام پرداخت برقرار شود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.