💢در سال ۱۴۰۴ وام پرداختی به معلمان افزایش ۳ برابری داشته است
👤سخنگوی وزارت آموزشوپرورش:
▫️بانک عامل پرداخت حقوق فرهنگیان، بانک ملی است که تا پیش از سال ۱۴۰۴، معادل دو درصد واریزیها را در قالب وام مرابحه به فرهنگیان پرداخت میکرد.
▫️در سال ۱۴۰۳ حدود ۶ هزار میلیارد تومان وام مرابحه با نرخ ۱۲ درصد به معلمان پرداخت شد که این رقم در سال ۱۴۰۴ به ۱۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و سه برابر شد.
▫️از مجموع تسهیلات پرداختی سال ۱۴۰۴، ۹ هزار میلیارد تومان بهصورت وام قرضالحسنه بدون سود و ۹ هزار میلیارد تومان نیز در قالب وام مرابحه ۱۲ درصد پرداخت شده است.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.