امتحانات و بازی پینگ و پونگ آموزش و پرورش با دانشآموزان!
🔹️در ۲۷ اردیبهشت، آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد که امتحانات دوره ابتدایی بهصورت مجازی برگزار میشود، اما امتحانات برخی پایههای متوسطه از جمله هفتم تا دهم حضوری خواهد بود.
🔹️این تصمیم با موجی از انتقاد از سوی خانوادهها، مدیران مدارس و برخی مسئولان همراه شد. منتقدان معتقد بودند در حالی که برخی استانها امتحانات را مجازی برگزار کردهاند، برگزاری حضوری آزمونها در خراسان رضوی عدالت آموزشی را زیر سؤال میبرد.
🔹️احسان عظیمیراد، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس نیز در گفتوگو با خبرنگار #اخبارمشهد، واگذاری تصمیمگیری درباره نحوه برگزاری امتحانات به استانها را اقدامی اشتباه دانست و تأکید کرد این موضوع باید بهصورت سراسری و یکپارچه تعیین میشد.
🔹️در نهایت، پس از افزایش مخالفتها و بررسی موضوع در شورای تأمین استان، در ۳۱ اردیبهشت تصمیم قبلی تغییر کرد و اعلام شد که امتحانات پایان ترم در همه مقاطع تحصیلی و همه رشتهها بهصورت مجازی برگزار خواهد شد.
🔹️رهنما، رئیس اداره اطلاعرسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز امروز رسمی شدن برگزاری غیرحضوری امتحانات خرداد ۱۴۰۵ در استان را تأیید کرد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.