برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی و خطای محاسباتی است
✍ دکتر احسان عظیمیراد نماینده مشهد و کلات و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:
🔹وقتی آموزشها در سال تحصیلی فعلی عمدتا مجازی و البته از کیفیت مناسب هم برخوردار نبوده است و از طرفی کشور در سایه جنگ قرار دارد؛ اصرار مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی محض و یک خطای محاسباتی جدی است.
🔸اگر مدیران دستگاه تعلیم و تربیت از این حرکت زیگزاگی در تصمیمگیریهای بیفایده و سردرگم کننده دست بر ندارند، وزیر محترم را برای پاسخگویی به کمیسیون و صحن خواهم کشاند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.