«شاد» دچار اختلال نیست؛ فقط با کندی مواجه است
👤مشاور مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش:
▫️در حال حاضر شبکه «شاد» اختلالی ندارد و تنها به دلیل ورود همزمان تعداد زیادی از کاربران با کندی مواجه شده است؛ دانشآموزان و معلمان لازم است صبوری بیشتری داشته باشند.
▫️با توجه به برگزاری غیرحضوری کلاسهای مدارس سراسر کشور، حدود سه میلیون کاربر در یک بازه زمانی وارد شاد میشوند که همین موضوع باعث کاهش سرعت شده، اما روند آموزش بدون توقف ادامه دارد.
▫️مدارس بهتر است از بخش «کلاس مجازی شاد» استفاده کنند؛ سرورهای این بخش مجزا بوده و هیچگونه کندی یا اختلالی در آن وجود ندارد. ظرفیت کلاس مجازی شاد امکان پوشش حدود یک تا یکونیم میلیون نفر را دارد و در صورت زمانبندی مناسب، تا دو میلیون کاربر میتوانند از این بخش کاملاً رایگان استفاده کنند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.