بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان مشهد مبلغ مازاد کارکرد سرویس مدارس به اولیا برگشت داده خواهد شد
🟣 محمد شفاعی بجستانی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی:
📌 رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به موضوع هزینه سرویس مدارس بهعنوان یکی از مطالبات عموم والدین دانش آموزان گفت: با توجه به وقوع جنگ تحمیلی رمضان و غیرحضوری شدن مدارس، پس از برگزاری جلسات مشترک اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی با نمایندگان اولیا و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد، به استناد مصوبه شورای ترافیک شهرستان مشهد مقرر گردید شرکت های مجری حمل و نقل دانش آموزان نسبت به استرداد وجوه پرداختی اولیا، متناسب با ایام عدم کارکرد، اقدام نمایند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.