مدارس تا پایان فروردین مجازی هستند
🔰کاظمی وزیر آموزش و پرورش:
🔹️مدارس تا پایان فروردین مجازی هستند و در مورد نحوه استمرار فرآیندهای آموزشی در اردیبهشت ماه با توجه به شرایط کشور، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
🔹️مدارس علیرغم مجازی بودن نباید تعطیل باشند و کادر اجرایی باید به تشخیص مدیران و بهصورت چرخشی در مدارس حضور داشته باشند تا فرآیند آموزش و پاسخگویی به خانوادهها مختل نشود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.