وضعیت فعالیت مدارس از روز یکشنبه چگونه است؟
🔻به اطلاع کلیهی دانشآموزان عزیز و معلمان ارجمند میرساند:
🔹 فعالیت مدارس از روز یکشنبه 17 اسفندماه بهصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
🔹لازم به یادآوری است که هرگونه فعالیت حضوری در محیط مدرسه تا پایان اسفند ماه ممنوع میباشد.
🔹همهٔ امور آموزشی و پرورشی صرفاً بهصورت غیرحضوری و مجازی ادامه خواهد یافت.
🔹 چگونگی فعالیت کارکنان ادارات آموزش و پرورش پس از اعلام تصمیم شورای تامین استان، بهموقع اطلاعرسانی خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.