مدارس نباید تعطیل باشند و کادر اجرایی باید به تشخیص مدیران در مدارس حضور داشته باشند
🟣 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی؛ وزیر آموزشوپرورش، صبح دیروز، سه شنبه ۱۱ فروردین ماه در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان از واگذاری اختیار برگزاری آزمونهای داخلی به استانها و اجرای برنامههای ویژه برای جبران عقبماندگی آموزشی و مدیریت نیروی انسانی خبر داد.
🔸وی با اشاره به ضرورت باز بودن مدارس حتی در شرایط خاص، تصریح کرد:
▫️مدارس نباید تعطیل باشند و کادر اجرایی باید به تشخیص مدیران و بهصورت چرخشی در مدارس حضور داشته باشند تا فرآیند آموزش و پاسخگویی به خانوادهها مختل نشود.
▪️وی بر تسریع در صدور احکام رتبه بندی باقی مانده معلمان تأکید کرد و گفت: تأخیر در این زمینه قابل پذیرش نیست و مدیران استانی باید تا نیمه فروردین این موضوع را تعیین تکلیف کنند.
▫️وزیر آموزش و پرورش، در پایان، با قدردانی از تلاش های فرهنگیان و مدیران، خاطرنشان کرد: عبور موفق از شرایط فعلی، نیازمند همدلی، مدیریت میدانی و تصمیمگیری های دقیق و به موقع در تمامی سطوح آموزشوپرورش است.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.