دریافت هرگونه وجه از اولیاء دانشآموزان در مدارس هیات امنایی ممنوع است
👤رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش:
🔸حدود ۳ هزار و ۵۰۰ مدرسه به شیوه هیأتامنایی در وزارت آموزش و پرورش مدیریت میشوند که نزدیک به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشآموز در آنها مشغول به تحصیل هستند.
🔹ساماندهی مدارس هیأت امنایی به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع شده است و فعلا دستورالعملی برای مدیریت وضعیت موجود ابلاغ شده است که مدارس تا زمان تصمیمگیری نهایی، بر اساس آن عمل کنند.
🔸بر اساس این بخشنامه، تمامی مدارسی که اکنون بهعنوان هیأتامنایی فعالیت میکنند، موظفاند دانشآموزان را صرفا در محدوده جغرافیایی خود ثبتنام کنند. همچنین تاکید شده است که تا تعیین تکلیف نهایی، فعلا هیچگونه وجهی تحت عنوان مشارکت در مدیریت مدرسه از اولیاء دانشآموزان دریافت نشود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.