دریافت پول برای ثبتنام در مدارس «ممنوع»
👤وزیر آموزش و پرورش:
🔹تنوع مدارس اقدامی در مسیر توسعه عدالت آموزشی است. تمامی مدارس کشور موظفاند هنگام ثبتنام از دریافت هرگونه شهریه خودداری کنند.
🔹ثبتنام دانشآموزان صرفاً براساس محدوده جغرافیایی انجام شود. ساختار کنونی آموزش و پرورش پاسخگوی نیازهای روز نیست.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.