نحوه فعالیت ادارات دولتی پس از تعطیلات نوروزی اعلام شد
▪️سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی پس از تعطیلات نوروزی را اعلام کرد که بر این اساس بخشنامه اسفند سال گذشته به قوت خود باقی است.
▪️استانداران نیز در چارچوب این بخشنامه اختیار اتخاذ تصمیم درباره نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در استان خود را دارند.
▪️بر این اساس همچنان اولویت دورکاری با بانوان دارای فرزند کمتر از ۶ سال یا معلول، کارمندان دارای بیماریهای صعب العلاجی ریوی و قلبی و معلولان خواهد بود؛ نحوه دورکاری کارکنان نیز از سوی بالاترین مقام دستگاه اجرایی ابلاغ میشود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.