چند نکته در خصوص معلمین اخراجی از آموزش و پرورش
▪️آقایون بعد از اخراج موظف به گذراندن دوره خدمت سربازی اجباری هستند.
▫️جریمه تعهد خدمت دو برابر مدت زمان تحصیل باید به حساب آموزش و پرورش واریز شود.
▪️معلمان اخراجی نمیتوانند در هیچ کار دولتی استخدام شوند.
▫️حق هرگونه آموزش و تدریس در مدارس و آموزشگاه های غیر دولتی وجود ندارد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.