آخرین مهلت نوبتگیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، امروز ۱۵ خردادماه است
🔹به اطلاع اولیای نوآموزان متولدین ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ میرساند؛ نوبتگیری سنجش بدو ورود به دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۶–۱۴۰۵ در حال حاضر از طریق سامانه سیرت انجام میگیرد و ارائه نتیجه آن در زمان ثبتنام پایه اول دبستان، الزامی است.
✅ مهلت نهایی نوبتگیری: ۱۵ خردادماه
اولیا میتوانند با مراجعه به سامانه سیرت به نشانی Sirat2.medu.ir و انتخاب نقش والدین، نسبت به دریافت نوبت در نزدیکترین مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بههنگام رشدی ـ تربیتی محل سکونت اقدام و در زمان مقرر، با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، به مرکز انتخابی مراجعه نمایند.
📌 مدارک مورد نیاز:
▪️ شناسنامه والدین و نوآموز
▪️ کارت واکسن
▪️ یک قطعه عکس ۴×۳ نوآموز
▪️ پرینت برگه نوبتگیری
🔹 سنجش بدو ورود، از مراحل اساسی در تشخیص بهموقع وضعیت رشدی و آمادگی تحصیلی نوآموزان محسوب شده و گواهی صادره، از مدارک قطعی ثبتنام پایه اول دبستان تلقی میگردد.
✅ با توجه به محدودیت مهلت تعیینشده، نسبت به نوبتگیری در اسرع وقت اقدام و از موکول نمودن این فرآیند به روزهای پایانی خودداری نمایند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.