ثبتنام دانشآموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز میشود
💢 سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:
ثبتنام دانشآموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز میشود اما دانشآموزان میانپایه نیازی به ثبتنام مجدد ندارند. همچنین والدین نگران ثبتنام نباشند، موظفیم تا آخرین نفر، دانشآموزان را در مدارس دولتی ثبتنام کنیم.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.