نوبتگیری جهش تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۶ آغاز شد
▫️نوبتگیری جهش تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۶ آغاز شده و فرآیند آن طبق زمانبندی اعلامی انجام میشود.
▫️مهلت نوبتگیری تا ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ و پایان ارزیابی تا ۱۴۰۵/۰۴/۳۱ تعیین شده است.
▫️در مرحله اول، درخواست دانشآموز توسط مدیر مدرسه در سامانه دانشآموزی ثبت میشود و سپس اولیا میتوانند با مراجعه به سامانه Sirat2.medu.ir برای دریافت نوبت اقدام کنند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.