با عدم پرداخت حقوق معلمان مدارس غیردولتی برخورد خواهد شد
👤رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:
▫️بارها تأکید کردهایم که اصل آموزشوپرورش معلم است. اگر منزلت، معیشت و مرجعیت معلم بهخوبی دیده شود و همکاری مناسبی میان مؤسسان مدارس و معلمان شکل بگیرد، قطعاً کیفیت آموزشی نیز ارتقا خواهد یافت.
▫️ لازم است معلمان از انگیزه کافی برخوردار باشند و پرداخت مناسب حقوق میتواند در افزایش این انگیزه مؤثر باشد تا از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش بهتر استفاده شود.
▫️از مؤسسان مدارس غیردولتی درخواست داریم حتماً بر اساس قراردادهای منعقدشده با معلمان عمل کنند. در صورتی که گزارشی مبنی بر عدم پرداخت حقوق معلمان به دست ما برسد، این موضوع تخلف محسوب میشود و در شورای نظارت با آن برخورد خواهد شد. با این حال انتظار داریم مؤسسان مدارس در این شرایط دشوار، توجه ویژهای به وضعیت معیشتی معلمان داشته باشند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.