در صورت کاهش حقوق معلمان مدارس غیردولتی در شرایط جنگ با مؤسسان برخورد میکنیم
💢رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:
🔹 تأکید ما این است که در این شرایط، حتی با وجود برگزاری کلاسها به صورت مجازی، حقوق و بیمه معلمان مدارس غیردولتی باید به طور کامل پرداخت شود. چرا که تولید محتوا و برگزاری کلاسهای مجازی در بسیاری موارد حتی زمان بیشتری از معلمان میگیرد. بنابراین از هیچ مؤسسی نمیپذیریم که حقوق معلمان را کاهش دهد و در صورت مشاهده چنین تخلفی حتماً برخورد جدی خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.