🔸بیانیه معلمان شهر مشهد در تجدید بیعت با ولایت
🔹 انتخاب آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری، فصل تازهای از تداوم راه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است.
🔹ما معلمان شهر مشهد، به عنوان خادمان عرصه تعلیم و تربیت در جوار بارگاه نورانی حضرت علیبنموسیالرضا علیهالسلام، ضمن گرامیداشت یاد و راه امامین انقلاب و شهدای والامقام، این انتخاب را ارج نهاده و آن را نشانهای از استمرار مسیر حکمت، مقاومت و پیشرفت در نظام اسلامی میدانیم.
🔹جامعه فرهنگیان همواره خود را پاسدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانسته و رسالت خطیر تربیت نسل مؤمن، آگاه، مسئولیتپذیر و وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد. بیتردید آینده ایران اسلامی در گرو پرورش نسلی بصیر، دانا و متعهد است و معلمان این سرزمین در این مسیر نقش بنیادین و سرنوشتساز دارند.
🔹 ما معلمان شهر مشهد ضمن تجدید عهد با آرمانهای والای امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و رهبر شهید انقلاب، حمایت و بیعت خود را با ولایت فقیه و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام میداریم و بر استمرار مسیر تربیت نسل آگاه، مؤمن و انقلابی برای ساختن آیندهای عزتمند برای ایران اسلامی تأکید میکنیم.
والسلام علیکم و رحمهالله
پویش فرهنگی «معلم در میدان» - جمعی از معلمان شهر مشهد






اولین دیدگاه را ثبت کنید.