از سال تحصیلی بعد میتوان بهصورت تکدرس برای ترمیم نمره اقدام کرد
محمود امانی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش:
🔹 از سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ ، متقاضیان برای نخستین بار میتوانند بهصورت تکدرس یا تمامی دروس نسبت به ترمیم نمره اقدام کنند.
🔹 همچنین متقاضیان ترمیم مجدد نمرات دروس آزمون نهایی، در صورت انتخاب تمامی دروس نهایی پایه مورد نظر، میتوانند بدون محدودیت در تعداد دفعات، نسبت به ترمیم نمرات همان پایه اقدام کنند و نمرات کسبشده در این آزمونها ملاک محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی خواهد بود.
🔹 این مصوبه پس از تأیید رئیسجمهور به عنوان رئیس شورای عالی آموزش و پرورش، برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.