هیچ دانشآموزی بدون سنجش سلامت وارد کلاس اول نمیشود
🔻وزیر آموزشوپرورش:
🔹هیچ دانشآموزی بدون سنجش سلامت وارد کلاس اول نمیشود و این تنها شرط برای ورود به پایۀ اول دبستان است.
🔹در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ میتوانند در پایۀ اول دبستان ثبتنام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیشدبستان برای نامنویسی وجود ندارد.
🔹نوبتگیری سنجش نوآموزان نیز تا پایان اردیبهشت از طریق سامانۀ «سیرت۲» انجام میشود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.