به دنبال حضوری شدن کلاسهای درس و امتحانات هستیم
👤معاون آموزشی وزارت علوم:
▫️بیش از یک ماه تا پایان کلاسها باقی مانده و در صورت فراهم شدن شرایط عادی، برنامه وزارت علوم بر حضوری شدن کلاسهای درس خواهد بود.
▫️در صورت مهیا بودن شرایط، امتحانات پایانترم دانشجویان نیز بهصورت حضوری برگزار میشود و دانشگاهها برنامهریزیهای خود را بر همین اساس انجام دادهاند.
▫️برنامهریزی جلسات دفاع پایاننامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری بر مبنای برگزاری حضوری انجام میشود، اما معاونتهای آموزشی دانشگاهها میتوانند در شرایط ویژه مجوز برگزاری مجازی این جلسات را صادر کنند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.