سناریوهای مختلف برای تداوم آموزش داریم
👤 کاظمی وزیر آموزش و پرورش:
▫️سناریوهای مختلف را برای استمرار آموزش پیشبینی کردیم. از هفته آینده بعد از تعطیلی، آموزش بهصورت مجازی تا پایان اسفند ادامه پیدا خواهد کرد و اگر مشکلی و اخلالی هم ایجاد شود، استمرار آموزش را بهصورت آفلاین طراحی کردیم.
▫️ به دنبال فعالکردن ظرفیت مدرسه تلویزیونی ایران هستیم، از ظرفیت استانها هم استفاده خواهیم کرد و اگر مشکلی در مرکز هم ایجاد شد، هیچ نگرانی نداریم و مدرسه تلویزیونی ایران را در تمام استانها از طریق صداو سیما فعال میکنیم.
▫️به صورت آفلاین هم بستههای آموزشی برای تمام دروس آماده کردیم که در اختیار فرهنگیان قرار خواهیم داد و ارتباطات را برقرار میکنیم.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.