مدارس استانها فقط دوشنبهها جهت امور اداری باز هستند
🔹️کلیه مدارس استان ها صرفاً در روزهای دوشنبه با حضور عوامل اجرایی به منظور انجام امور اداری فعال خواهند بود. تأکید میگردد.
🔹️حضور همکاران صرفاً در چارچوب امور اداری و پیگیری فرآیندهای اجرایی مدرسه بوده و روند آموزشی دانشآموزان همچنان به صورت مجازی ادامه مییابد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.