شیطان می گوید: خدابه شماوعده.........داد و من به شماوعده..................
بهشـت .............................دردارد. يك درمخصـوص.................ويك درمخصوص........................هست
دوزخيان ازنگهبانان جهنم مي خواهند كه برايشان ازخداوند....................بگيرند
بهشتيان به جمله ..............................مترنم هستند
آتش دوزخ درحقيقت حاصل عمل خود انسان است.
عميق ترين رابطه بين عمل وجزاى آن، تجسم عمل است.
دربهشت نعمت هاى دائمي است وخستگي به سرعت رفع مي شود.
دررابطه اى كه نتيجه طبيعي خود عمل است آن چه اهميت دارد، تناسب ميان جرم وكيفر است.
هريک ازدرهاى بهشت براى ورود چه كساني است؟
چراآتش جهنم ازدرون جان دوزخيان شعله مي كشد؟
تقاضاى جهنميان ازخداوند چيست؟
سوال نگهبانان جهنم ازكافران چيست؟
عميق ترين رابطه بين عمل وجزاى آن چيست؟
چرابهشتيان خداراسپاس مي گويند؟
همســران بهشــتي چه صــفاتي دارند؟
حسـرت جهنميان درقيامت ازچيسـت؟
دوزخيان چه كساني رادر شقاوت خود مقصر مي دانند؟
رابطه بين عمل وجزاى آن چند گونه است ؟ نام ببريد؟
تجسم عمل به چه معناست؟
رابطه قراردادى بين عمل وجزاى آن راتوضيح دهيد؟
سـه ويژگي ازويژگي هاى بهشـت رابگوييد؟
پاسخ قطعي خداوند به درخواست هاى جهنميان چيست؟
هرعملي چند جنبه دارد؟ آنها رانوشته وباهم مقايسه كنيد؟
جایگاه نیکوکاران کجاست گوشه ای از ویژگی های آن را بنویسید.
رابطه میان عمل و جزای قراردادی رابا ذکر مثال توضیح دهید.
رابطه میان عمل و جزای نتیجۀ طبیعی خود عمل رابا ذکر مثال توضیح دهید.
رابطه میان عمل و جزای تجسم خود عمل رابا ذکر مثال توضیح دهید.
رابطه میان عمل و جزای آن درقیامت چگونه است ؟
بالاترین نعمت بهشت، یعنی ............. را برای خود می یابند
اگر دل بهترین و مناسبترین زمین برای کشت محصول آخرت است، چهار شرط دیگر کدام اند؟
عامل سرور اهل بهشت کدام مورد است؟ این عامل چگونه تبیین میشود؟
با توجه به آیات سورة مدثر چه زمینه هایی می تواند ما را به جهنم بکشاند؟
آن جا که (تناسب میان جرم و کیفر مهم می شود.)و( انسان نمی توانند تغییر ایجاد نموده وفقط خود را هماهنگ کنند .)(. وجنبه باطنی اعمال) رابطه قرار به ترتیب دلالت بر کدام دسته از رابطه ها دارد؟
«دستیابی به علم و آگاهی از راه مطالعه و تحقیق و «پاسداری از نعمت سلامت به کمک ورزش و ریاضت» به ترتیب، پاداش و کیفر ............. و .............. است که وضع قوانین در تغییر آن به ترتیب موثر ............ و موثر ...............
مطابق با آیات قرآن کریم جواب کسانی که خواستار بازگشت به دنیا برای انجام عمل صالح میباشند، چیست و این پاسخ از جانب چه کسی یا کسانی است؟
با توجه به تعالیم اسلامی، جایگاه صدیقان در بهشت برین، چگونه توصیف شده است؟
کدام یک از انواع رابطه میان عمل و پاداش و کیفر قابل تغییر است؟
آیهٔ شریفهٔ «إِنَّ الَّذِينَ یَأْكُلُونَ أَمْوَالَ الْیَتَامَی ظُلْمًا إِنَّمَا يَأكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ نَارًا وَسَيَصْلَوْنَ سَعِیراً» ترسیم کنندۀ ....... در جهان دیگر بوده و از این آیه برداشت میشود که، در عرصه قیامت ........
تجسم عمل مربوط به .................... میباشد
«مگر پیامبران برای شما دلیل روشنی نیاوردند؟» گفتار ................... به جهنمیانی است که ...............
صورت حقیقی اعمال مکلفان همان ......... آنان است که با جنبه ............ اعمال، ارتباط نزدیک دارد و زادگاهش ............ مصون از فنا میباشد.
بهشت چند در دارد؟
کدام گزینه درباره بهشت و جایگاه نیکوکاران درست است؟
هر یک از ویژگیهای «امکان فریبکاری در محاکمه نیست»، «آگاهیهای انسان محدود است» و «بهرهای از آثار عمل ظهور پیدا میکند» به ترتیب در کجا نمود پیدا میکند؟
غیرقابل قبول بودن مقصر شمردن شیطان به چه علتی است و پاداش اخروی اعمال انسانها چگونه است؟
«گرفتار شدن به امراض خطرناک به خاطر عدم رعایت بهداشت و دست یافتن به علم و فنآوریهای جدید از راه مطالعه و تحقیق به ترتیب؛ رابطهی پاداش و کیفر .............. و ............. است و «تغییر قوانین» در رابطهی پاداش و کیفر ................ مطرح است.
صورت حقیقی اعمال مکلفان همان ......... آنان است که با جنبه ............ اعمال، ارتباط نزدیک دارد و زادگاهش ............ مصون از فنا میباشد.
پیامبر (ص) در ضمن نصایحی که به یکی از یاران خود میکرد، میفرمود:
کدام جنبه از عمل بعد از انجام آن از بین نمیرود؟ این جنبه در کدام قسمت باقی میماند؟
چگونگی نمایش اعمال در عرصه قیامت در کدام گزینه آمده است؟
اینجا …….. است! جایی که پس از پایان حسابرسی، …………… را به سوی آن راهنمایی میکنند.
شیطان می گوید: خدا به شما وعده …………….. داد و من به شما وعده …………….. دادم.
بهشت …………….. در دارد. یک در مخصوص …………….. و یک در مخصوص برای …………….. و درهای دیگر برای دیگران است.
بهشتیان به جمله …………….. مترنم هستند.
پس از پایان حسابرسی، نیکوکاران و رستگاران را به سوی …………….. راهنمایی می کنند.
عمیق ترین رابطه بین عمل و جزای آن ............است
هر عملی یک جنبه ظاهری و یک جنبه باطنی دارد. جنبهٔ .......... بعد از عمل از بین میرود
جنبهٔ .......... هرگز از بین نمیرود و در روح هر انسانی باقی میماند
آنچه انسان با خود به قیامت میبرد، ........... است که اکنون در این دنیا قابل مشاهده نیست.
گاهی پاداش و کیفر براساس مجموعهای از .............. تعیین میشود
گاهی پاداش و کیفر براساس مجموعهای از قراردادها تعیین میشود
گاهی جهنم و کیفر براساس مجموعهای از قراردادها تعیین میشود
رستگاران بهشتی هر چه دل هایشان تمنا و دیدگانشان را خوش آید، آماده می بینند
آتش دوزخ در حقیقت حاصل عمل خود انسان است
عمیق ترین رابطه بین عمل و جزای آن، تجسم عمل است
در بهشت نعمت های دائمی است و خستگی به سرعت رفع می شود
در رابطه ای که نتیجه طبیعی خود عمل است آن چه اهمیت دارد، تناسب میان جرم وکیفر است
سطحی ترین رابطه بین عمل و جزای آن، تجسم عمل است
آتش دوزخ در حقیقت حاصل عمل خود انسان نیست
در عرصهٔ قیامت، تصویر اعمال انسان یا گزارشی از عمل انسان نمایش داده نمیشود؛ بلکه خود عمل نمایان میشود و هر کس عین عمل خود را میبیند